loading...
دی اس موزیک
تبلیغات
فروشگاه اینترنتی با 80درصد تخفیف!!!!
حسام بازدید : 1237 پنجشنبه 1394/06/19 نظرات (0)

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام اشکام جاریه از آلبوم اسمش عشقه ...

مرتضی پاشایی

دوباره تو قلبم یه حسی اومده نمی دونم چیه شبیه عشقیه

که از روزای دور میمونه یادگار که میگفتم نرو منو تنها نذار ، منو تنها نذار

چهرت مثل قلبم شکسته تر شده چشامون تر شده هوا بدتر شده

دلم می خواد بگی کجا بودی یه عمر روزای بی منت چجوری سر شده ، چه جوری سر شده

اشکام جاریه بی اختیار دیگه تنهام نذار بمون با من یبار

می خوام تموم شه انتظار 

روزا میگذره بی اعتبار دیگه تنهام نذار بمون با من یبار

بارون شو تو قلبم ببار

وابسته که میشی زمان بی معنیه چه حس خوبیه

همون دلشوره ها همون حرفای خوب تو چشم خیس ما

یه عالم قصه تو صدای بی صدا ، صدای بی صدا

انگار یه عالم حرف تو قلبم جمع شده 

خدا عشقم شده شبیه اون روزا

بیا با من بیا هنوزم پیشمه تمام نامه ها مثل دیوونه ها ، مثل دیوونه ها

اشکام جاریه بی اختیار دیگه تنهام نذار بمون با من یبار

می خوام تموم شه انتظار 

روزا میگذره بی اعتبار دیگه تنهام نذار بمون با من یبار

بارون شو تو قلبم ببار

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات فوتر

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات کناری بالا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 351
  • کل نظرات : 129
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 82
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 166
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 963
  • بازدید ماه : 2,623
  • بازدید سال : 33,036
  • بازدید کلی : 3,137,754
  • کدهای اختصاصی